Friday, November 15, 2013

3 Proses Untuk Menurunkan Berat Badan

Assalamualaikum. Yang nak kuruskan badan???Jom kita cuba cara Shaklee!!!!



3 Proses Untuk Menurunkan Berat Badan

1. BAKAR- Lemak boleh dibakar dengan mengambil Lecithin Shaklee dan Omega guard Shaklee. Apa beza makan lecithin dan omega guard?Omega guard membakar lemak lebih cepat berbanding Lecithin, walau bagaimanapun Lecithin menjadi pilihan ramai kerana harganya jauh lebih murah berbanding omega guard,murah2 pun bukan bererti tidak berkesan...ada yang berjaya turun berkilo-kilo dengan Lecithin.

2. BUANG/DETOX- Kenapa kena detox?detox adalah proses membersihkan usus dimana toksin,lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.Lepas dinding usus dah bersih barulah nutrien2 dapat diserap dengan lebih baik.Alfalfa Shaklee dan Herblax Shaklee membantu kita untuk detox.Apa bezanya Alfalfa dan Herblax?Kedua-duanya mempunyai fungsi yang sama iaitu menyingkirkan lemak cuma Alfalfa disarankan kepada ibu-ibu yg sedang menyusukan,Herblax tidak digalakkan kepada mereka kerana dikhuatiri akan memberi kesan kepada baby.Herblax adalah julab semulajadi yang akan buat kita cepat rasa nak buang air besar,tetapi tak perlu risau,sehari cuma 2-3kali shj.Taklah seteruk seperti amalkan mnm teh kurus.

3. MEMBINA- Cinch Shake dan ESP adalah 2 supplemen yang memberi sumber protin kepada kita.Ia membina dan mengekalkan otot,mengelakkan kulit menjadi mengeleber.Protin juga membuatkan kita rasa kenyang.Ia meningkatkan metabolisma kita, diet keterlaluan akan memperlahan metabolisma,itu akan menyebabkan badan kita kejap naik kejap turun.
 
Tahukah
Minum ais boleh melambatkan proses menurunkan berat badan.sebabnya,,,bila kita makan,makanan tersebut akan melalui esofagus sebelum sampai ke organ pencernaan dan akan berehat sebentar di esofagus.Jika kita minum ais selepas makan,lemak dlm makanan tadi akan membeku,ia akan perlahankan proses penghadaman. Bila lemak-lemak terbentuk didalam usus,ia akan menyempitkan banyak saluran dan lama kelamaan kita lemak berkumpul dan kita menjadi gemuk dan penyakit mudah menyerang.

Berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee dan dapatkan konsultansi percuma dari ummi????



jom

 
sms | 0194548276
email | sitiaisyahibrahim@gmail.com
fb | Siti Aishah Ibrahim
  
ALLAH YA ALLAH
 
**kami hanya berusaha utk mencuba yang terbaik, selebihnya hanya kepadaMU kami berserah**

No comments:

Post a Comment